11 Mart 2011

KANAVİÇE DENEMEM

Uyarı: Bu yazı makul ölçüde kıskançlığın kamçıladığı ufak dozda hırs içermektedir!

Geçtiğimiz hafta sonu, Hamarat Diva bünyesinde, Lavanta Bahçesi tarafından gerçekleştirilen kanaviçe partisinden, ancak bu hafta yazılar birer birer çıkmaya başlayınca haberim oldu ne yazık ki! Atölye takvimi Hamarat Diva'nın sitesinde önceden ilan edilmesine rağmen nasıl kaçırdım bilemiyorum; ama sonuç öncelikle derin bir keder ve arkasından gelen "bir miktar" kıskançlık olarak kendini gösterdi.

Yapılanları görünce, aylar önce aldığım fakat bir türlü ilgilenemediğim kasnak, etamin kumaş ve rengarenk orlon ipleri anımsayıp, hemen ortaya çıkardım. İnternetten de bulabildiğim en kolay deseni seçip başladım işlemeye. Desen tek bir kalpten oluştuğu için kasnağın ortasında yapayalnız kaldı haliyle. Ben de elimde bulunan her renkten ikişer tane olacak şekilde, kasnağı kalplerle doldurdum.

Orlon yerine (alırken belki beceremem diye çoook ucuz oldukları için tercih etmiştim), adının "mulin" olduğunu öğrendiğim asıl kanaviçe ipliğinden kullansaydım, daha parlak ve güzel olurdu eminim. Ama yine de ilk denemeye göre sonuç fena olmadı galiba. 

Ne dersiniz?

2 yorum:

  1. ellerine sağlık canım bende çok seviyorum etamini gayette güzel olmuş..hem kolay bişi..yapılamayacak bişi değil..

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim. Dediğin gibi çok zor değil fakat arada dikkatin dağılıp bir kare/satır atlarsan hooop hepsini söküp yeniden yapmak zorunda kalıyorsun :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...